Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Muzyka na cyfrowo

05 kwietnia 2016 | Pierwsza strona

Przychody z cyfrowej muzyki sięgnęły w Polsce w ubiegłym roku ponad 95 mln zł i stanowiły już prawie jedną czwartą całego rynku sprzedaży muzyki – wynika z najnowszego podsumowania Związku Producentów Audio Video (ZPAV).

Za korzystanie z serwisów strumieniujących muzykę, takich jak Spotify, Tidal czy Deezer, płaci już w naszym kraju około pół miliona osób – wynika z informacji „Rzeczpospolitej". Część z nich ma taki serwis wykupiony w ramach pakietu usług u operatora telekomunikacyjnego.

Choć wśród słuchaczy są one coraz popularniejsze, to wśród artystów pogłębia się rozdźwięk na ich temat. Część wielkich gwiazd, wśród nich np. Adele, nie udostępnia najnowszych albumów w ramach abonamentów. Uważają one, że artyści dostają z tego tytułu za mało pieniędzy. —ele

Wydanie: 10412

Wydanie: 10412

Spis treści
Zamów abonament